1. Miként lehet jelentkezni?
Jelentkezéseket az info@csaladibolcsode.hu e-mail címen lehet.

2. Mi a jelentkezés folyamata?
Az első lépés a jelentkezési lap kitöltése és visszaküldése. Azt átnézzük és ha minden   rendben van akkor visszaküldünk egy megállapodás tervezetet. A megállapodás aláírása utána válik a férőhely biztosítottá.

3. Milyen területről lehet jelentkezni a bölcsődébe?
Ellátásunk területe országos, így nincs település megkötés ahonnan tudjuk fogadni a jelentkezőket.

4. Hogy alakul a nyitvatartás?
Munkanapokon 7:30-16:30 között vagyunk nyitva.

5. Van-e lehetőség fél napos szolgáltatásra?
Igen, van lehetőség ebéd után elvinni a gyermeket.

6. Határozott vagy határozatlan idejű szerződés lesz?

Határozott idejű szerződés lesz, amely minden esetben az adott év augusztus 31-ig szól.

7. Hogy történik a számlázás?
Minden hónap elején a tárgyhavi hónapot számlázzuk 10 napos fizetési határidővel.

8. Hol érhető el a bölcsőde Facebook oldala?
Az oldal a https://www.facebook.com/emberpalanta címen érhető el.